Ironiskt

Här sitter jag i min ensamhet (egentid) och läser massa bloggar när jag kommer på att jag har ju en egen också.. bra där Madde ;)

Idag har det varit ganska lugnt faktiskt. Syrran var över på förmiddagen och vi bara tog det lugnt. Kevin har varit en ängel hela dagen och lekt lugnt, sovit bra och ätit bra. Det tackar mamma för.

Var även över till barnmorskan för en blodtryckskoll (ja den har ju börjat stiga igen...) och den var faktiskt bra idag så det innebär att jag inte behöver dit förrän om två veckor när jag har min ordinarie koll med hjärtljud och allt vad som kollas upp. Det känns otroligt skönt faktiskt att inte behöva åka dit igen denna vecka och absolut inte nästa vecka :) Men än ska jag väl inte hoppa högt för ska ju till specialmödrarvården nästa vecka och det kan innebära andra bullar.. men men det tänker jag inte oroa mig för nu :)

(och det går inte att lägga upp bilder nu :( någon fler som har problem med det? )



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0