Länge sedan

fyyyyy vad länge sedan jag bloggade nu.. både på denna och över huvudtaget. Jag saknar verkligen att blogga men tiden har inte funnits här..

vad har hänt sedan sist då?
*  jag har skrivit examensarbete (som jag också fick bra betyg på vilket jag är jääävligt stolt över)
* jag har blivit gravid igen och väntas få i mars 2012
* Jag har tagit examen och är nu förskollärare :)

annars är det mycket sig likt här hos mig :)

jag har i alla fall bestämt mig för att börja blogga igen och det blir på denna blogg :) detta är liksom jag hoho

Postat av: angelica..

Ja !! :D

vad roligt att du ska börja blogga igen, har saknat att läsa dina bra inlägg.

2011-12-28 @ 21:36:51
Postat av: Jess

Äntligen! :D

2011-12-28 @ 22:19:45
URL: http://jesssicaaaaa.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0