VIKTIGT !!

haha!

min telefon har gått sönder sen Andrea råkade tappa den i golvet. Telefonen fungerar men skärmen är svart så jag ser inte vem som ringer eller vad det står på sms:en och den enda jag kan ringa är Fredde eftersom jag har snabbnummer på honom HAHAHA.

Jag har nu fått låna mobil av Chrille medan jag väntar hem min iphone men typiskt nog så har inte mina nummer sparats på simkortet utan telefonen. Jag håller alltså på för fullt med att uppdatera simkortet med alla nummer. Jag vill gärna att ni messar mig erat nummer eller skriver i en kommentar här, jag publicerar såklart inte dem kommentarerna hehe!

uppdaterar senare med bilder från i helgen :)
kram kram

Postat av: Pyttianna

Usch, sånt där är ju sjukt jobbigt alltså..

Usch, usch.. hoppas att det löser sig med mobilen i allafall!



Kram

2010-09-28 @ 00:05:17
URL: http://www.pyttianna.se
Postat av: Isabel

Det är så fruktansvärt tråkigt när telefonen går sönder, speciellt skärmen!

Min gick sönder för många månader sedan men ännu har jag inte skickat in den på lagning trots att jag faktiskt betalar försäkring för den. Suck.

2010-09-28 @ 03:38:12
URL: http://aizah.se
Postat av: lolla

hejsan

vet du....precis i helgen tänkte jag på både boken och skivan....

jag tar med den på jobbet så finns de där om du kikar förbi nån dag bara :)

jag käkar allevo nu är inne på 12 dagen,fyfasiken vad tråkigt det är...GI är bättre

kram lolla

kram lolla

2010-09-28 @ 06:33:25
URL: http://lollashus.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0