studera, promenader och stress

Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen på senaste men jag har inte haft tid. Igår var jag med syrran hela dagen och pluggade massa och idag har jag pluggat en massa sen vart till Evelina och Teodor. Vi har gått långpromenad med barnvagnarna :) Riktigt mysigt var det hehe. Nu har jag satt mig för att studera igen. Jag vill få lite gjort så man ligger lite i förväg hehe! Lika bra när man kan och har tid menar jag ;)

Bilder på sakerna jag handlade till Kevin häromdagen kommer imorgon. Nu kommer lite bilder på sötnosen själv istället :)


kevin efter badet :)



han lipar lite åt mamma i vagnen hahah :)


Postat av: therese

eller fick till kevin ? ;) haha!

2010-09-08 @ 20:53:14
URL: http://thezsi.blogg.se/
Postat av: angelica

haha vad gullig sista bilden var på kevin;)

2010-09-08 @ 22:48:05
Postat av: Alexandra

svar: bulgarien var skönt :) gjorde inte så mycket, slöade mest och sådär. Ska lägga upp bilder inom en snar framtid :D vet dock inte om jag kommer vilja åka tillbaka, lite plastigt och sådär, men vill man bara lata sig så funkar det :)

2010-09-08 @ 23:09:31
URL: http://mylifeasalexandra.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Ja jag vet! Han kommer väl ha börjat gå innan vi har kommit så långt! Det är bara så besvärligt att åka omkring när jag måste ta buss överallt :(

2010-09-09 @ 15:58:55


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0