massa snack...

Igår hade jag fullt upp hela dagen. Först hade jag en liten sovmorgon, sen satte jag mig och pluggade, hann med att städa hela huset och sen fick jag besök av pappas moster och hennes dotter med hennes två barn & linda, jon och andrea. Sedan när de hade åkt hem kom mamma och brorsan över på besök. På kvällen var det crousing i stan som gällde :) var riktigt mysigt att gå omkring och kolla på alla fina bilar med barnvagnen och Kevin hade det riktigt mysigt i vagnen med täcke och filtar. Man ville inget annat än joina honom hahaha.

Idag har jag stort sett bara pluggat. Eftersom hela morgondagen försvinner för en tripp till Sundsvall så gäller det att göra klart andra uppgiften i ena kursen idag. Skönt att ligga lite före också, för då kan jag hugga in i tredje uppgiften istället :)

nu måste jag skiva klart men vi hörs senare :) ciaooo

Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Kul att du är med i tävlingen, lycka till nu!



Kan tänka mig de, de sägs ju att dom sista veckorna är värst :P

Förstår att du gör det, de är mysigt att vara gravid :)

Det känns bara bra, är inte alls så nojjig inför förlossningen. Går mer å oroar mig för att han ska komma tidigare, vi flyttar nämligen denn 1 november och han har bf den 24 november så hoppas att vi hinner klart med allt innan han bestämmer sig för att ploppa ut :)

2010-09-05 @ 13:31:28
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: Pyttianna

hahaha.. nej ja ser den knappt själv och jag vet ändå var den är. i övre kanten på molnet syns en liten prick... Ja jag kanske får ta å ringa in den i allafall! ;)



Ah.. najs! Kul när man får ordning i hemmet! Å tänk vad lite färg kan göra! ;)



Hoppas pluggandet går bra!



Kram

2010-09-05 @ 15:09:01
URL: http://www.pyttianna.se
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Precis men så rätt de va, två års dagen :)



Det hoppas jag med :) Precis, menar har alla andra klarat de så varför ska inte jag göra de? :)

2010-09-05 @ 20:25:46
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej jag kan verkligen inte sova :( så jag kikar in och önskar dig god natt & sov gott :)

2010-09-06 @ 04:40:59
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: lolla

morning

gud så han växer din goding och riktigt söt är han.

förstår att det är härligt att vara mamma :))

för det är et verkligen....oftast.....

sitter på jobbet och väntar på lite morgon pigga barn......

lite segt med måndagar men har en härlig grupp barn i år men många 17 stycken

ha en fin dag Kevin och du

kram lolla

snygg de blev köks möblerna!

2010-09-06 @ 06:28:51
URL: http://lollashus.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0