marknadshelg

gokväll på er alla =)

Nu är det söndagkväll och jag sitter här med Kevin i knät! Jag och syrran råkade åka på marknaden även idag och jag fyndade lite till.. kryddor, strumpor, godis och inredning till hemmet. Nu är marknadshelgen över för detta år och nästa år är kevin över 1 år. galet haha.

Nu kommer snart pappa över på besök så jag ska väl ta och avsluta :)

ha det bra så =)


Postat av: Emma Viklund

Ja, lite tråkigt att marknan bara är 1gång/år, smatidigt som det är mysigt... Men borde vara en vårmarknad och en höstmarknad :D



Nästa år är Viggo 2år+ och Lillebror är 8 månader! :O Ruskigt vad tiden kommer gå fort... För det har iaf detta år gjort...

2010-09-13 @ 09:12:07
URL: http://mammatillviggo.bloggplatsen.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0