träning

Jag kämpar och kämpar med att gå ner i vikt, men min kropp är verkligen seg. jag har skitsvårt för att gå ner i vikt tyvärr men jag ger inte upp, det måste släppa någon gång tycker jag haha


idag gick jag 45 minuter rask promenad med mammagruppen och sen har jag vart i stallet som vanligt och idag blev det 30 minuter allt som allt. Nu ikväll har jag tränat 30 minuter med carmen electra  :) Det var jobbigt men skönt att det är över haha!






imorgon är det dags för att träna bodycombat (tror jag det var...) med martina och evelina på gym. Herregud, hur ska det gå? hoppas jag överlever haha





















Postat av: Carro

Jag har också skit svårt för att gå ner i vikt. Innan jag var gravid hade jag alltid varit smal. Hade verkligen inte haft problem med de, kunde äta precis vad jag ville utan att jag gick upp.

Men nu, så fort jag äter lunch, så blir de som på the sims när dom blir gravid, bllloooouuump, också kommer magen fram. Skit irriterande!

2010-10-15 @ 11:44:10
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: Carro

Jag har också skit svårt för att gå ner i vikt. Innan jag var gravid hade jag alltid varit smal. Hade verkligen inte haft problem med de, kunde äta precis vad jag ville utan att jag gick upp.

Men nu, så fort jag äter lunch, så blir de som på the sims när dom blir gravid, bllloooouuump, också kommer magen fram. Skit irriterande!

2010-10-15 @ 11:44:10
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0