Spöken

Haft en mkt trevlig dag idag med Mammaträff hos Martina och idag hade vi även nytillskott i gänget av Jenny och hennes 2veckor gamla enya :) trevligt trevligt! Bilder kommer ikväll när jag sitter vid datorn, använder telefonen nu hehe. Jag är inte rädd för spöken och det är inte första gången det händer ngt här hemma men nu när jag kom hem och skulle mata Kevin så såg jag att lillen (minsta katten) bara satt. Och kollade mot tomma intet, det gick inte ens att få han att röra en min hehe. Tänkte inte mer på det och jag fortsatte att mata Kevin. När jag matat klart och satt han i babysittern och går mot dörren för att släppa in tiger (mellankatten) så åker flaskan i golvet. Den stod stadigt och ingen var i närheten av att välta ner den. Antar att någon ville säga hej bara :)

Postat av: Emelie

haha skulle nåt sånt hända mig skulle jag bli så jäkla rädd haha xD

2010-10-13 @ 18:29:05
URL: http://starblind.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0