Helg

I helgen har jag haft ledigt från bloggen. Har inte hunnit eller haft lust till att blogga. Konstigt egentligen eftersom jag älskar att blogga och att skriva. Men jag har inte haft tid heller som sagt. I fredags pysslade jag med allt möjligt och igår var i i Dalarna över dagen. Söndagen har bestått av att besöka Andrea då hon fyllde 1 år, gått promenad med Evelina och Teodor för att gå bort kalorierna efter tårtbiten (haha) och pluggat. Hela dagen har försvunnit som sagt. Bloggen hamnar därför lågt på priolistan tyvärr. Men jag ska bättra mig! Jag lovar haha!

Jag har massa bilder sen helgen på telefonen men jag hittar inte sladden just nu så jag kan inte föra över dem. Tråkigt att jag inte kan blogga med bilder över telefonen men det går inte att klicka på knappen "bläddra" vilket är oerhört frustrerande. Enligt Josses pappa ska det finnas någon sorts app som tillåter det men jag har inte hittat någon sådan så vet ni hur jag skall lösa detta så är ni varmt välkommen att berätta det för mig hehe. Jag vill nämligen kunna blogga från mobilen också eftersom jag har den med mig jämt medan datorn sitter hemma ganska mycket (läs alltid ) hahaha.

Bilder får komma imorgon, nu ska jag skriva en uppgift till medan Kevin är med Fredde och jag sitter här i tystnaden. Skulle hellre ligga och lata mig men prioritera var det ja...

kram på er



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0