Film


Har kollat på film ikväll. Fick låna några av Chrille och jag valde att kolla på denna ikväll. Wanted var väldigt väldigt bra.. Snyggt gjord, bra handling och för en gångs skull hade inte Angelina Jolie huvudrollen i filmen hon var med i. Det tyckte jag också var ganska bra ehe.. Oväntat slut var det också vilket jag absolut gillar.

Se den om ni inte gjort det :)


och det tog 2 timmar att lägga kevin idag.. mindre kul men med tålamod gick det hehe :)



såg precis att denna filmen är söndagsfilmen på tv 3 :)

Postat av: Linda

Yes, i know you miss me.. Moahahah!!



Haha närå. men va fan, imorn ska ja på BVC med Andrea.. 13:45 då kommer jag till dig efter det . då vill jag kanske ha en kopp kaffe =D

2010-11-09 @ 22:52:05
URL: http://lindawik.blogg.se/
Postat av: Nette

Gillar du Angelina och filmer i typ samma stuk, med oväntat slut, borde du se Salt! Den var skitbra tycker jag :)

2010-11-12 @ 01:49:19
URL: http://netteh.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0