Tisdag

Har vart hemma idag. Mådde pyton igår kväll och la mig redan halv 10 haha. Säger det något kanske?! Idag när jag vaknade mådde jag verkligen inte bättre så jag valde att stanna hemma, imorgon är det viktiga redovisningar som jag måste vara med på och hellre hemma idag än imorgon liksom.

Volvon blev iaf klar idag på service så jag var tvungen att åka in till stan för att köra hem min lilla pärla. Varmt som satan i bilen och hatar att inte ha ac i bilen hahaha. 

Nu ska jag plugga lite tänkte jag, ska nämligen skriva den sista uppgiften i matten, nämligen en bokrecention på alla böcker i kursen. Skulle bara vara 1-2 sidor om jag minns rätt så det går fort :) Lika bra att plugga istället för att sitta och göra.... ehm ingenting?! haha


ikväll kommer bilder på magen :) loooooovar!

Postat av: Linda

Varför har ni inge AC i volvon?

2010-05-18 @ 19:04:09
URL: http://lindawik.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0