Söndag

Söndag igen då och helgen vart har den tagit vägen? Jag undrar verkligen det haha. Minns knappt vad jag gjorde i fredags och igår var jag halva dagen med syrran och andra halvan spenderade vi i stan på crousing. Det var faktiskt mycket bilar vilket jag inte trodde men det var bara kul :) Stannade dock inte så länge eftersom Fredde hade haft feber på morgonen och jag ville inte direkt gå omkring där med magen heller haha. Det börjar bli tungt så att säga...

Idag hade jag planerat att bara ta det lungt, läsa klart sista boken och sen bara lata mig inför skolveckan men tji fick jag. Först var vi över och hälsade på ett par kompisar och sedan ringde Emma och ville käka lunch så då följde jag med henne dit. Sen körde jag en bil till Ljusdal då Fredde åkte lastbilen dit. När man kom hem var jag tvungen att tvätta pärlan min, en vit bil är ingen höjdare om man säger så haha.

Nu ska jag skriva ut lite papper, kolla så att alla papper och böcker inför imorgon är i väskan och sen ska jag duscha och hoppa i säng. Måste åka kring 6 härifrån för att hinna till Iggesund i tid. Jobbigt men skönt att komma "hem" imorgon också och inte sova hos mamma. Inge fel med att få mat serverad och allt det men som man säger, "borta bra men hemma bäst" :)

Magbild kommer imorgon istället :) Hoppas det är lungt.
kram på er

Postat av: Jacqueline - 18 år och blivande mami

Gissa gärna när min bebe vill titta ut ;)

2010-05-16 @ 23:07:02
URL: http://jacquii.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Sv: ja du får la ta med bebisen till sthlm sen! :)

ska dit igen nu i slutet på maj och sen i början på juni då ola sku va på grönan. det händer så sjukt mkt jippon nu med artister å så i sthlm bara för att victoria och daniel ska gifta sig, de sku typ ha nån slags love festival.



vi hade cruising här förra helgen ändå, fast jag var inte ute för det va sjukt kallt, ni verkar ha haft mer tur med vädret ! :)

2010-05-17 @ 13:33:41
URL: http://www.wannabeloved.devote.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0