Shopping till hemmet

Har precis kommit hem från stan med Emma. Blev en del shopping. Dock inte massa kläder eller smink eller något utan enbart saker till hemmet :) Det är faktiskt skitkul att shoppa saker till hemmet också, iaf tycker jag det nu när jag håller på att "bädda" inför lillen haha.


Blev en "välkommen-skylt" som jag hängde upp i hallen.

 

Köpte en ny tavla också som fick komma upp i tv-rummet. Har börjat älska starka färger och denna livade verkligen upp den vita väggen vi har där inne. Hoppas bara Fredde gillar den också ;) haha



köpte även nya ljus till dessa stakar då vitt inte passade så bra där mot den vita väggen och trappan. Mycket snyggare med färg ;)



Hittade även söta handdukar till köket som passar utmärkt in i vårat svart/vita kök :)


Postat av: Matilda :)

SV: Det var så lite så, varsågod :D! Det kan jag tänka mig ;)

Det är bara bra med mig, hur är det själv?

2010-05-04 @ 18:17:17
URL: http://busigatildis.blogg.se/
Postat av: lolla

hejsan

snygga saker du shoppat tavlan gillade jag skarpt så fina färger och kökshandduken var åxå perfekt.

och du...vilken snygg tröja du har på dig i inlägget ovan.

kram lolla

2010-05-04 @ 20:56:07
URL: http://lollashus.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0