Otippad dag

Idag skulle jag ju plugga sa ja ju? Jag gjorde det också, skrev ut alla papper från internet, jag skrev in alla datum och uppgifter i kalendern och jag mejlade runt massa lärare och allt. Sen fick jag ett sms av Emma där det stod att hon fått en lägenhet så jag drog ner till Stocka för att hjälpa henne att flytta :) Hon har verkligen fått en fin lägenhet, snabbt också haha. Men skönt att ha henne på hemmaplan igen ;)

På tal om annat så tycker jag graviditetsklåda kan gå och dö -.- Jag har nämligen fått fulla magen och brösten med utslag och det kliar som sjutton. Det är inte kul alls och för att inte tala om hur fula utslagen är. Inget man direkt vill ha på brösten haha. Det går över iaf :)

Vad gör ni då denna måndag? :)



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0