Mors dag :)


Idag är det ju mors dag vilket jag tror att de flesta (om inte alla) har koll på. Min mamma älskar filmer så hon fick en film av och Svärmor älskar böcker så hon fick självklart en bok :)

Själv har man inte fått något idag haha. Hade iof inte förväntat mig något än heller eftersom jag egentligen inte är "mamma" ännu men ändå :P

Har ni uppvaktat eran mamma idag? :) hur ?

Postat av: Nette

Köpte filmer och en mascara till mamma :) Vi tänkte bjuda henne på bio också, får se när det blir. Köpte tvål och halsband till svärmor. Annars skulle Andreas nog inte ha köpt ngt! Han tycker att det är något dumt påhitt bara :P Jag sa att den dagen vi har barn, så vill då jag i alla fall ha frukost på sängen då det är morsdag! Haha

2010-05-30 @ 22:14:37
Postat av: Madeilene

Nette: hehe ja det var jag som köpte till svärmor med för killar är ju inte direkt haj på att köpa saker har jag märkt ;) haha



ja frukost på sängen är ju det minsta man kan begära tycker jag hehe. vi får köra på det ;)

2010-05-30 @ 22:28:30
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Nette

Man kanske borde skriva ner små anteckningar och "råka" lämna omkring sig, så de ser vad de borde göra.. Fika på sängen, hjälpa till med lite grejer hemma, skicka söta sms osv ;P Hehe

2010-05-30 @ 23:55:00
Postat av: Madeleine

VIlket roligt svar du fick av ola ikv på ola.cd! :) Hehe och ja tänk om din lilla bebis skulle få för sig att komma ut under en spelning haha ! :) Lixom riktigt "Välkommen till Olafamiljen" haha :) <3



jo jag har uppvaktat min mamma idag med tårta och allt hehe :) hoppas du haft en underbar helg!

2010-05-31 @ 00:36:22
URL: http://www.wannabeloved.devote.se
Postat av: Madeilene

Nette: hehe ja det skulle man verkligen göra.. dock skulle de väl missa lapparna och de skulle vara "värdelösa" ändå hahahahha



de hittar alltid ursäkter menar jag ;)

2010-05-31 @ 18:01:50
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Isabel

Det gick inte kommentera på inlägget ovan, så jag kommenterar här istället :)

Det är ju faktiskt lika bra att gå regelbundna besök bara för att få svart på vitt att man inte behöver oroa sig för något.

Min graviditet hittills har varit bra men senaste veckan har det varit olidligt med förvärkar och foglossning som avlöser varandra :/ jag får trösta mig vid tanken på att det inte är lång tid kvar :)

2010-05-31 @ 21:33:01
URL: http://aizah.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0