Matteläsning



Igår när jag träffade studiegruppen fick jag låna de sista matteböckerna av Åsa så nu vet jag vad jag ska göra resten av veckan :) Dock är de intressanta sägs det så jag hoppas verkligen att de går forta att beta igenom. Jag vill ju göra annat än att plugga i helgen också, när det är skola i veckan menar jag... Då pluggar man ju varje dag.

Annars är Fredde ledig idag så vet inte vad vi ska hitta på senare idag. Kanske åker vi en liten runda med bilen, kanske vi bara sitter hemma och kollar på film? Får se helt enkelt ;)


Postat av: Madeleine

Lycka till med pluggandet och hoppas allt går bra med graviditeten och så ! Var ju ett tag sen jag kollade din blogg nu har haft så mkt på senaste.. Men hoppas allt e bra med dig ! :) <3

2010-05-13 @ 14:50:00
URL: http://www.wannabeloved.devote.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0