inköpslista på ikea

på lördag blir det till att åka till IKEA och inhandla det sista till barnrummet. Lika bra att få det gjort , speciellt om jag får havandeskapsförgiftning och måste föda tidigare.

Har dock inte bestämt mig för vilken spjälsäng jag vill ha. Antingen denna:


Sniglar spjälsäng för 429 kronor. Billigt och bra men jag vill inte ha träfärgad.. pallar jag att måla? haha

eller så blir det denna:

Gulliver spjälsäng för 895 kronor. Vit redan men då dubbla priset nästan.
+ att vi måste ha en madrass också men fanns för 99 kronor.

Vi måste även ha skötbord och det jag vill ha fanns inte på ikeas hemsida just nu men hoppas att den finns i varuhuset.. annars måste det bli denna typ


sniglar skötbort för 299 kronor.

ja det är ju inte bara detta... hehe


Postat av: Sara Sundberg

Hej, du kanske vill köpa vårat vita skötbord, aldrig använt..Finns på babyproffsen för 1700:- nytt tror jag, men du kan få köpa vårat för 1000:-..Det är stort och bra med 3 stora förvaringslådor..Hör av dig till min mejl isf../Sara

2010-05-27 @ 18:58:43
Postat av: anna

köp den som är träfärgad madde, du kan måla den vit,de skulle jag ha gjort. kram

2010-05-28 @ 20:10:07
URL: http://annaenros.blogspot.com
Postat av: Madeilene

Anna: tack för din kommentar :) kan dock inte svara dig i din blogg :( så jag svarar här istället...



jo jag funderar ärligt på det hehe men jobbigt att måla också, iaf små pinnar som det är på spjälsäng hehe men får se vad vi väljer imorgon :)

2010-05-28 @ 20:16:12
URL: http://justmadde.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0