Gör så mycket annat

Fasen jag har knappt tid för bloggen numera känns det som. Jag gör så mycket annat om dagarna haha. Idag har jag först donat med veden med Fredde hela förmiddagen. In och slängde i sig lite mat och sen drog jag iväg till stallet och skodde Docka (ja inte jag då... ) och sen hem. Eftersom jag har pluggat klart (ja tills jag vet vad min hemtenta ska handla om) så valde jag att förbereda den lite granna, det vill säga, jag gjorde en framsida, innehåll, källförteckning. Då är det bara att mata på där sen när jag får ett ljus om vad jag ska skriva om....


Nu ska jag fixa med tvätten och damsuga och sen bär det ut till solen och kratta lite tror jag. Jag har inte nerver för att sitta stilla nu och jag tror inte min kropp mår bra av att bara sitta stilla heller :P Bäst att köra på så mkt som man kan.

Vad gör ni denna soliga tisdag? :)

Postat av: Katja

Kära hjärtanes, du har det du gör med andra ord, men klart när man bor i hus har man ju alltid att göra.. :o)

Jo jag vill också ha körkort innan jag får bebis, så då är det bra å kämpa för det nu! Du hade inte kört så mkt eller? Du måste verkligen ha gåvan att köra som en rallybrud du.. :-p

Vad jag gör? Ska fixa middag snart, läsa teori, rätt lugnt faktiskt!!!

2010-05-11 @ 16:27:10
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: anna

sv; hahah, ja det tror jag det (8

2010-05-11 @ 19:09:20
URL: http://sissigirliiee.blogg.se/
Postat av: Katja

Hejsan igen.. :o)

Jo men skulle vilja haft din "talang" i körning, för jag har verkligen varit tvungen att kämpa o lära mig, teorin har alltid varit lätt, men lite svårare nu än för sju år sen.. haha.. :o)

Men körde då automat, klassade mig för dum för att lära mig köra med manuell låda, men med bra handledare så lyckades även jag..

Nopp är ju inte gravid ännu.. får nästa chans att bli gravid vecka 23..

2010-05-11 @ 19:39:53
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: Katja

Tur vi har motorn juh.. typ när jag ska backa så brukar jag alltid stänga av den högt poppande musiken för att höra på motorn.. :o)

Jag ska tro på mig och stenhårt, teori kan man bara plugga o det borde man ju kunna om man kör bil eller hur?



Jo, vi gör ivf, provrörsbefruktning, inte riktigt insemination då, då vid insemination man slipper plocka ut ägg.. men vi plockar ut mina ägg och hans spermier fixar han ut själv ;o) Haha.. o sen gör dom embryon i labb, sen ska dom föra tillbaks ett embryo.



Jo vi har försökt detta några gånger innan, det blir femte gången sen.. :´0(

2010-05-11 @ 20:19:28
URL: http://smultronduvan.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0