En lastbilstur till fjällen

Dessa lastbilar åkte vi. Det är Freddes brorsas bilar :)


Idag har jag inte haft tid med någon dator. Jag gick nämligen upp vid 3 inatt för att åka lastbil med Fredde. Vi har ända till Fiskarheden och för er som är bra på geografri vet att det ligger en bit utanför Sälen i Dalarna. Nu är jag iaf skapligt död och kommer slockna snart känns det som. Har försökt hållt mig vaken genom att städa lite men det funkar inte så speciellt bra hehe.

Hoppas ni har det bra och glöm inte att kika på Humorgalan ikväll på tv 4 kl 20.00


Postat av: Matilda :)

SV: ja, den är ofattbart fin :) Ibland hittar man trevliga bloggar ;) Riktigt nice och cykelturen var underbar .

Ha det bra, kram!

2010-05-02 @ 19:31:05
URL: http://busigatildis.blogg.se/
Postat av: Jacqueline - 18 år och blivande mami

Vad kul att känna sig lite större än alla andra bilar:)

2010-05-03 @ 10:24:31
URL: http://jacquii.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0