Barnmorskebesök

Idag var det dags för ett till besök hos barnmorskan och ja, det gick väl bra antar jag. Blodsockret var bra, vikten var bra (hade inte gått upp ett enda hg sen sist) men mitt blodtryck var inte så bra. Det var på gränsen på för högt vilket gjorde att jag måsta göra ett urinprov för att se om de var havandeskapsförgiftning men urinprovet var bra som tur var. Dock ska jag dit igen på måndag för att ta blodtryck igen. Läskigt som fan måste jag erkänna även fast det är rätt normalt att det stiger och så mot slutet. Bra att de vill kolla mig tätare nu. MEN så fort jag får huvudvärk, yrsel eller ont i magen måste jag ringa. Det känns lite läskigt. Hoppas jag slipper denna skiten...

Men för att gå till något roligare så är bebis fixerad (vilket jag faktiskt anat) och hjärtljudet var perfekt och vi hade växt lite mer så nu låg vi på mittenlinjen igen :)




                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0