Ännu en innevecka avklarad :)

yey!!

Nu är man hemma från skolan (vart ett tag) och nu är man hemma i två veckor då innan det är dags för skola igen. Fick såklart lite fler uppgifter att göra men de tänker jag göra klart redan idag hehe. Iaf börja :) Jag är ju fullbokad med skrivuppgiften nästa vecka och veckan efter det är det hemtentan i matte som hägrar. Finns som sagt dåligt med tid för dessa småuppgifter om jag inte gör dem nu. Har jag sagt att jag längtar efter ett sommarlov??? :P

Nu skiner solen också men det kan inte hjälpas, jag måste försöka få något gjort... sen ska jag åka till Docka en sväng också... vi hörs väl lite senare sötnosar :)



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0