Tråkig fredag

Idag är det redan fredag och för en vecka satt man hos Annelie på Dildoparty med en massa brudar. Tänk vad fort det går haha. Idag har jag kört en lektion som gick väldigt bra. Backade idag och tränade på att parkera vilket gick extremt bra tycker jag. Jag gillar att backa (mest för att det är en utmaning kanske..) och jag känner mer och mer för varje lektion att jag fan kommer klara detta i tänkt tid. Nervositeten försvinner liksom och jag tycker det är kul att köra bil nu :) Framsteg alltså höhö

Dock har jag börjat blivit sjuker :( Snuvig som fan och känner mig tung i skallen. Jag har inte tid att bli sjuk nu. Inte när jag har så mycket i skolan och nästa vecka ska jag köra typ varje dag. Har inte tid att bli sjuk med andra ord. Jag tror dock det går över i helgen. Lite nässpray (får man ta det som gravid?) och massor med gotta så gör det susen ;) hahaha

Ikväll blir det lungt för vi ska upp tidigt för att dra ner till Uppsala för att kika på en ny bil. Volvo v70 står på menyn och jag hoppas vi gillar den för jag gillar volvo's och dessutom kör jag en v70 nu på körskolan så det är ju inte en främmande miljö för mig som förare så att säga ;) hehe

mer om det imorgon.. ha en suuuuperbra fredagkväll allihopa!
puss och kram

Postat av: lolla

hejsan

gud vad kul att det går bra med din körning.

men inte har du tid att bli förkyld just nu ;)

Vilka bra bebis kläder du fyndat på tradera och ett riktigt pang pris.

ha en trevlig helg och kör försiktigt när ni ska kolla på bil

kram lolla

2010-03-12 @ 19:43:28
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Ja det kan man säga, jag blir utan jobb till sommaren. Butiken ska stängas... Jag får nog inte skriva offentligt men här spelar det nog ingen roll. Usch och fy, det känns sjukt jobbigt, helt fel tid att bli arbetslös.

2010-03-12 @ 19:45:01
Postat av: Anonym

näspray går bara men, dom föredrar saltlösning, som även finns i spraymodell.

2010-03-13 @ 09:21:24
Postat av: Madeilene

Anonym: jaha, okej. Tack för tipset... det ska jag kolla upp närmare :)

2010-03-14 @ 07:52:17
URL: http://justmadde.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0