Tjej eller kille i magen?

Det finns många skröner för att veta om det är en kille eller tjej i magen. Jag tänkte göra dem så får vi se vad som visar sig enligt det hehe

tecken

kille tjej Madde

magens form toppig utstående mage, syns ej bakifrån utbredd mage som även sätter sig på sidorna kille
pigmentrand på magen lång tydlig rand ingen rand kille
babyns hjärtfrekvens under 140 slag/minut över 140 slag/minut tjej
mammans skönhet under graviditeten bibehållen skönhet bebben tar mammans skönhet under graviditeten kille
halsbränna mycket lite eller ingen kille
babyn hickar lite eller inte mycket kille
babyn sparkar mycket lite mindre kille
på ultraljudsbilderna håller händer mellan benen håller händerna någon annanstans tjej
urinvägsinfektioner inga eller få många kille
var i magen ligger babyn ligger högt ligger lågt tjej
befruktningsdagen udda datum jämnt datum kille
blödande tandkött mindre mycket kille
utputande navel senare under graviditeten tidigt i graviditeten vet jag inte ännu
babyn sparkar mycket på höger sida mycket på vänster sida kille/tjej
mamman illamående inte eller lite mycket kille
vid frågan: vad har du på händerna? handflatorna nedåt handflatorna uppåt kille
     

ja ni kan ju se att svaren är kille 12/15 gånger. Jag tror själv dessutom att det är en kille i magen. Vad det egentligen är visar sig först då h*n är ute hehe. Vad tror ni? vad har ni själv i magen enligt detta? :)

Postat av: Jacqueline - 17 and pregnant

Haha, tro inte så mycket på sånt. Hjärtslagen beror ju oftast på hur livlig barnet är, sedan "känner" jag flera som ej haft någon rand och fött pojkar och flera som haft rand och haft tjej. Det stämmer ju bara på 50%, så har man "tur" passar det in haha , men jag tycker det är jättekul att göra såna tester, jag har gjort ganska många och alla visar kille, men något säger att det är en tjej :)

2010-03-29 @ 00:00:01
URL: http://jacquii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har gjort flera sånna där "tester" och enligt 5/6 väntar jag en tjej;)det är väl vad jag tror det är också fast riktigt säkert vet vi ju inte förns den lille beslutar sig för att titta ut:)

2010-03-29 @ 09:07:11
URL: http://linda-pieceofme.blogspot.com
Postat av: Madeleine

åh ! :) har du funderat på nå namn ännu då? :)

2010-03-29 @ 13:43:09
URL: http://www.wannabeloved.devote.se
Postat av: Emelie

Jag gissar på en liten pöjk jag ;)

2010-03-29 @ 16:13:34
URL: http://starblind.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha.. det där går ju inte att lita på e..

Jag hade fruktansvärt mkt halsbränna och en massa annat som stämde in på killgrejerna men jag fick en tjej!!!!



2010-03-31 @ 00:06:04
URL: http://lindawik.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0