Söndag = Filmkväll

Igår när jag och Charlotte kom hem från Sundsvall så kollade vi på film med Fredde, Christer, Jonas, Lisa, Marcus och Malin.
Vi kollade på Luftslottet som sprängdes (äntligen) och den var hur bra som helst. Jag gillar alla tre filmerna men tycker nog tvåan eller trean var bäst :) Har ni inte sett dessa tre filmer ännu så gör det för de är verkligen bra svenska filmer. Jag ska också försöka hinna med att läsa bok nummer två och tre också men känns inte så viktigt ännu när man sett filmerna ;)

Filmen får fyra M (M M M M M)av mig då den är välgjord, har en bra story och filmen spelas av en hel del kända skådespelare vilket jag tycker är skönt.

har ni sett denna? vad tyckte ni?


















:)

Postat av: lolla

halloj

jag bara älskar alla tre filmerna, men gillade tvåan allra bäst....

måste säja att jag tycker din nya design är verkligen härlig..helt min stil

har faktiskt ledigt idag...skööönt..

kram lolla

2010-03-08 @ 09:05:21
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Alla böcker är mycket bättre än filmerna, eftersom många detaljer inte är med i filmen. Klart att filmerna är asbra, men böckerna är liiite bättre :) Haha

Men så är det väl alltid? ;)

2010-03-08 @ 10:21:42
URL: http://mylifeasalexandra.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja vi (dom) blev klar runt halv 11 tiden igår kväll så jag hann inte lägga upp nå bilder men dom kommer förmodligen idag om jag har tid och lust ;)

2010-03-08 @ 10:28:53
URL: http://lindawik.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0