Sitter på körskolan

Nu sitter man på körskolan och gör nada. Har precis gjort klart riskettan och ja, det var som jag trodde. Jag lärde mig inget nytt direkt men jag kan tycka att kursen är bra för vissa, speciellt killar som faktiskt är enligt statistiken, mer inblandade i dessa typer av olyckor. Allt avslutades med en film där man fick se tre killar som kört onykter så att deras vän dött eller blivit invalid. Jag har sett den filmen förr så jag visste att den var bra. Tycker absolut att den är värd att se och den ger verkligen en tankeställare. Att inte alla tänker till före förstår jag inte!

Nu ska man sitta här i ca 2 timmar innan det är dags att köra lite bil. Sen efter det är det dags för besök hos barnmorskan igen :) ÄNTLIGEN !!! haha.

hoppas ni har det bra :)

Postat av: anna

sv; det går bra !! ska ha teori/kör provet i början på april :D :D

2010-03-22 @ 17:05:08
URL: http://sissigirliiee.blogg.se/
Postat av: Snart pappa.

Hej Madde! såg din kommentar nyss. Varför skulle vi ljuga om ett pris på en vagn, för att locka besökare?! det skulle jag knappast göra. Roligt att du tror på sånt.

2010-03-22 @ 17:24:56
URL: http://pappatobbe.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Den filmen fick vi se i skolan för nåt år sen tror jag !



Sv: Jo allt är bara bra med mig :) själv ?

2010-03-22 @ 17:38:19
URL: http://www.wannabeloved.devote.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0