shopping

Medans jag väntade på hemfärd så gick jag lite på stan och shoppade faktiskt lite också. Jag hittade lite saker på Gina vilket jag är nöjd med och sen hittade jag även lite saker på Kicks som jag faktiskt tänkt köpa länge men som jag inte kommit mig för att köpa.



make-up svampar är alltid bra att ha hemma och sen köpte jag även en glansspray till håret. Märket har jag aldrig hört talas om förr (Lee Stafford) men hoppas den är bra. Återkommer väl med en liten kommentar om den sen när jag testat den hehe :)

Postat av: WERA:D

SLUTAR DU INTE SPAMMA MIG MED KOMMENTARER KOMMER JAG ANMÄLA DIG TILL KUNGEN!!!!:@



Mvh/ WERA



(Gotthard Kakkaluffas tjej)

2010-03-05 @ 14:46:57
Postat av: Madeilene

Wera: HAHAHAHAHAHA ;)

2010-03-05 @ 14:55:07
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Emelie

haha vad är det för konstiga kommentarer du har fått? haha såg några fler också haha xD

2010-03-05 @ 21:29:10
URL: http://starblind.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0