Onsdag eftermiddag

Då var man hemma igen då. Körlektionerna idag gick mycket bra. Vet exakt vad jag behöver tänka på vilket känns bra inför nästa punkt nu i körningen. Kör imorgon med och sen är det påskledigt. SKÖNT! haha. Jag har vart på körskolan nu varje dag känns det som även om det vart både skönt och bra för det innebär att jag aldrig hinner glömma det Anita säger till mig plus att jag är närmare körkortet för varje dag istället för att köra en lektion i veckan i flera månader...

Nu var det meningen jag skulle till stallet med Erica men hon har hantverkare hemma och jag har tvättmaskin och en eld igång så jag kan inte kila riktigt än jag heller. Det är iof bra för då hinner jag plugga lite medans. Har nämligen två redovisningar att förbereda och två prov också som jag ska kunna tills vecka 15. MYCKET NU hörrni haha. PÅSKLOOOOV in my heart hahahaha.




                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0