Ola i Birsta

Nu har man vart i Birsta för att se/träffa Ola när han var där och signerade hans nya singel Unstoppable. Det var rätt mycket folk där men mest barn ( HAHHAHAA) så ja, vi var äldst men skit samma ;) Ola är värt det hehe. Han tyckte att jag hade blivit stor tror jag för han pekade på magen och sa "Nu börjar det hända grejer va?!" hehe. Han trodde dessutom som jag, att det skulle bli en pojk så det är väl bara att vänta och se antar jag ;) Han var jättenervös inför lördagen också stackarn men bara han gör sin grej så röstar vi som är våran grej hehe.

Fotade inte så mycket för det var mycket saker att hålla i och det var massa folk som ville upp och ja, det blev bara jobbigt med kamera :P Lyckades få ett foto med Ola trots att man egentligen inte fick pga smittorisken inför mello men Ola ville ta och inte klagade vi ;)


Ta inte bilden utan att fråga först!



Inte det snyggaste men vafan ;)


Postat av: Lilliannha

Är det förbjudet att ta bild och krama med Ola nu till de kommande signeringarna?

Härligt att du fick chansen att ta bild .



2010-03-07 @ 20:23:32
Postat av: Yo

åh söten! :')

& vilken söt bild på er två oxå!! :D :D

2010-03-07 @ 20:40:12
URL: http://tjenarekuungen.devote.se
Postat av: Madeilene

Lilliannha: jag vet inte, just i Sundsvall fick man inte kramas iaf och helst inte ta kort heller.. vet inte hur det ser ut på de kommande signeringarna i sthlm men antar att det är samma regler som gäller. Iaf angående kramarna

2010-03-08 @ 08:27:52
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Deniesé

sv: vilken tur att de blir massor sen då :) Tror jag överlever , eller det är väl på gränsen. hahah börjar få lite abstinens känner jag. hahah



Åh men det va fina bilder både på dig o Ola, du skulle gjort bilden större! ^^

2010-03-08 @ 09:14:56
URL: http://liketolive.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0