Melodifestival och ny bil!

Igår kom vi hem vid halv 8 på kvällen, ganska precis 12 timmar efter att vi åkte. Vi kom hem med en ny bil också vilket känns helt okej ;) Det blev en volvo v70 och jag äälskar den :) Nu längtar jag bara tills jag har mitt körkort i handen så jag kan ut och brumma med den!


Igår kväll var det även melodifestivalen och även om jag kände på mig att Ola inte skulle vinna (trodde Anna, Salem eller Erik) så visste jag att han inte skulle komma sist heller. Han gjorde verkligen ett bra jobb igår Ola och jag är stolt över honom :) hehe.


Vad tycker ni? Var det rätt låt som vann? :) Jag gillar Annas låt, dock hatar jag ballader i melodifestivalen men kollar man på vilka som kommit tvåa och trea de senaste åren (ballader) så kan Anna ha en mycket bra chans i Eurovision Song Contest i Oslo. Vi får hålla tummarna helt enkelt.



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0