Inredning

Jag läste i någon gravidtidning för ett tag sedan att gravida kvinnor börjar förr eller senare att bona om hemma. Möblera om eller kanske köpa in nya saker till hemmet och det stämmer verkligen in på mig. Jag har ju möblerat om uppe,barnrummet, renoverar i köket och har dessutom köpt hem massa dekorationer att inreda huset med.
 köpte jag blommor och lite tavlor. Det hade jag inget större intresse för för några månader sedan. Nu helt plötsligt ser jag vad man skulle kunna göra med varje liten vrå i huset och det både på gott och ont haha.



Köpte dessa idag och satte dem i en svart stor vas som jag hade. Bry er inte om den fula duken under, den ska jag byta nu hahahhah.



köpte även en tavla som jag satte upp här uppe på övervåningen. Jag gillade den verkligen men den skall givetvis få en ram runt sig :) Det får bli nästa inköp hehe

Postat av: Maria

Du får skaffa en stor bärbar dator då;)

2010-03-02 @ 14:41:48
URL: http://mariaelisabethristo.se
Postat av: Maria

Menade bara att det inte brukar gå att ha photoshop på mini pc eftersom det oftast är så lite minne i dem:P Usch jag skulle aldrig klara mig utan photoshop:( Hur är det med maggen då?

2010-03-02 @ 14:47:34
URL: http://mariaelisabethristo.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0