Halkbanan...check!

Nähmen?! Vad har Madde gjort idag då om inte halkbanan? haha. Jag hade min halkbana bokad först nästa onsdag men efter lite strul så var jag tvungen att ändra och som tur var hade de en avbokning idag så att jag kunde åka ner idag istället. Jag åkte då ner med två tjejer som läser till trafiklärare som åkte med i bilen där nere och det var skönt för mig haha. De sa inte hur jag skulle köra eller något såklart men det var skönt att jag hade med mig någon i bilen som jag "kände".

Iaf så gick övningarna mycket mycket bra och jag fick verkligen en självförtroende-kick av detta. Att jag kunde sköta mig själv i bilen utan att någon annan behövde säga vad jag skulle göra eller tänka på. Mkt skönt faktiskt ;) haha. Nej men som sagt, känns som om jag kommer köra mycket bättre imorgon på lektionen. Får se vad Anita säger hehe.

Vad har ni gjort idag då medans jag sladdat omkring på halkbanan? ;)


(bilderna från google...)

Postat av: Maria

Du borde nog ringa farbror polisen :O

2010-03-24 @ 19:38:23
URL: http://mariaelisabethristo.se
Postat av: Emmy

sv: Tack ! :D



Precis, du har rätt, det är ju rätt viktigt ändå :)



Åh häftigt med halkbanan, det ska va väldigt kul har jag hört ;) Är du nära körkortet ?

2010-03-24 @ 19:47:26
URL: http://onlyemmy.blogg.se/
Postat av: Helena

Så kände jag också efter halkbanan. Vi var ojämt antal så jag fick köra HELT själv i bilen och det var verkligen första gången jag kände på riktigt att jag kunde köra bil och kunde kontrollera den själv. Sen när jag var ute och körde med pappa på kvällen sa han att jag körde helt annorlunda än tidigare kvällar.

2010-03-24 @ 21:53:36
URL: http://helenawanglov.blogg.se/
Postat av: Linda

Duktig du är :)

Om jag ska va ärlig så trodde jag ALDRIG att du skulle börja med körkortet någon gång! men Tänk så fel man kan ha xD hihi..



Fan vad skönt det ska bli om/när du får körkort, så ska ja ringa dig varenda dag å fråga om du kan skjutsa mig hit och dit :P moahahah!!!



svar på kommentar: jaha ,, åfan det visste jag inte ,, ne du var äckligt smal då.. hua!

2010-03-24 @ 23:12:39
URL: http://lindawik.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0