Fredag

TJO!

Hemma efter en hel dag i stan. Körde först en lektion vilket gick superbra. Fick äntligen prova på att tvärnita vilket var skitkul. Det var inte alls så som jag trodde det skulle vara hehe. Hoppas dock jag slipper göra det (eftersom det är förknippat med olycka typ..) men nu har jag iaf testat på det ;)

Efter det satte jag mig med studiegruppen och gjorde klart ett grupparbete om kost och hälsa. Det gick ju bra men att det tar sån jävla tid att skriva några sidor text fattar jag inte. Nu ska jag iaf ha helg, no skola, no körningsteori och no överdrivet tänkande överhuvudtaget haha!

Har inte heller bestämt mig för ifall jag ska orka upp inatt för att åka lastbil med Fredde eller om jag ska vara hemma och typ sova och städa lite istället, bara vara liksom. Jag ser framför mig hur jag blir illamående av hunger och hur jag håller mig för att inte kissa på mig där i lastbilen (inte så lätt att stanna överallt med en sådan inte...) men det är ju så himla roligt att åka lastbil. Man sitter så högt upp och får se nya saker så ja.. jag vet inte hur jag ska göra. Bestämmer väl det ikväll gissar jag ;)

Hoppas ni får en trevlig fredag iaf!



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0