Blir så j*vla besviken

För någon dag sedan berättade jag att Ola lade ut en bild på min tatuering och skrev om den i sin blogg eller hur?! Jag hade faktiskt ingen aning om att han skulle göra det och jag blev såklart smickrad över att han gillade den så mycket. Dock hade jag inte heller tänkt på hur många negativa människor det finns där ute i syberspace. De flesta kommentarerna Ola fick var faktiskt positiva men nu på senare har det kommit en hel del anonyma negativa kommentarer, kanske är det en och samma person, kanske är det flera?!

Nu var det någon som skrev iaf att jag inte såg ola som en människa och att jag måste vara realistisk och att h*n hoppades att texten inte kom från hans låt. Klart den gör !!!! De orden betyder så fruktansvärt mycket för mig både från uppväxten och nu medan jag lever i nuet. Det är bara ett plus att det kommer från hans låt. Tro inte att jag är ett fanatiskt fan som måste tatuera in kroppen med något som rör han för då hade jag lika gärna kunna tatuera in hans ansikte eller namn eller hur?! Det var och är inte det jag är ute efter...

Och att jag inte skulle se Ola som en människa gjorde mig otroligt ledsen. Jag är faktiskt ett av de fans som inte stör honom i onödan när han är någonstans. Jag låter han ta sin tid när det gäller signeringar och jag springer då fan inte efter honom efter när han har gått ner och ska till bilen som vissa andra gör. Till exempel så gick jag och käkade när jag var klar med signeringen i söndags, trots att Ola satt kvar och signerade.. säger inte det någonting?! Jag är dessutom ett av de fans som aldrig skulle gå hem till Ola och knacka på eller stå utanför och vänta eller vad man nu kan tänkas göra där. Jag har heller aldrig skickat något brev hem till han fast jag kan. Jag har aldrig sprungit efter honom på stan eller efter någon spelning och jag skulle aldrig göra det heller. Jag vet att Ola är en människa, jag är för fan inte dum!? Och jag åker inte på spelningar och signeringar för att träffa en snygg kändis, det har jag aldrig gjort heller. Jag åker på spelningar för att träffa en underbar kille som sjunger bra och är otroligt trevlig.

JAg är så jävla less på folk som inte fattar ett skit. Folk som har tuuuuusen fördomar om Ola och om mig som åker omkring. Ni som aldrig har vart på en spelning eller signering och snackat med han ska fan absolut inte säga någonting! Om ni ser mig skrikandes och fjortisdarra när jag ser Ola, då kan ni säga något. Men eftersom det aldrig har hänt under 5 år och det kommer aldrig hända heller så tycker jag ni kan hålla käften! Vill ni säga något om tatueringen så gör det under namn eller mellan 4 ögon, era fega töntar :)

Till sist vill jag säga att jag älskar min tatuering och kommer alltid att göra det eftersom det är en text som jag står för och som betyder mycket för mig. Det kommer gälla hela livet ut, tills jag ligger i kistan och ruttnar bort :)


Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

vad töntigt att kommentera elakt:(

2010-03-11 @ 09:24:32
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Emelie

Bra skrivet :) Såg de där kommenterna jag också...vilka patetiska människor det finns. Dessutom verkade vissa tycka den var fin tills det kom fram till att det inte var Olas tatuering.



-men som sagt, bra skrivet och ta inte åt dig av vad som sägs eller skrivs.

2010-03-11 @ 09:49:00
URL: http://starblind.blogg.se/
Postat av: Emelie

ja, eller hur, då vet man hur de beter sig liksom inför ola och sen inför hans fans. Dessutom så kan man ju tatuera in vad som helst, du tog det som du tyckte var fint...du hade lika gärna kunnat ta en text från Carola eller vad som helst. Man märker iaf att folk blir avundsjuka när det är någon annan som får "uppmärksamhet" av ola typ..om du förstår vad jag menar.



ja,jag hoppas jag kan sälja lite grejer ;)

2010-03-11 @ 10:25:45
URL: http://starblind.blogg.se/
Postat av: Joline

så jäkla bra skrivet Madde! :) Fattar inte hur folk kan va så jävla patetiska och kommentera nått dylikt!



Håller med precis allt som du skrev!!

2010-03-11 @ 12:56:09
Postat av: Emma Viklund

BRA SKRIVET! :) Go Madde, Go!!! :)

Krams

2010-03-11 @ 13:46:46
URL: http://mammatillviggo.blogg.se/
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: ja det är så sant!



tack så mkt sötnos

2010-03-11 @ 14:22:23
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: a

cha cha läs min blogg :D

2010-03-11 @ 14:40:34
URL: http://antonniaaa.blogg.se/
Postat av: Madeilene

Joline: tack så mkt :) man försöker iaf hehe

2010-03-11 @ 16:37:05
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Jessica

jag har problem med att kommentera i flera av dina inlägg..!!



men nu är det dags för en magbild!! jag hoppas att du knäpper själv även om du inte lägger ut här, för de är kul att ha kvar sen.. :)

2010-03-11 @ 18:05:13
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com
Postat av: therese

otroligt bra skrivet madde, känner igen mig i texten ! :)

2010-03-11 @ 19:48:50
URL: http://ttessaan.blogg.se/
Postat av: Nette

Det finns ju fans och så finns det fans. Många, de riktiga fansen, är ju sådana som uppskattar musiken och går på konserter. Man tycker att musiken har en stor betydelse i ens liv och har gjort en skillnad.. De mogna fansen, som ställer upp och röstar vid omröstningar, som köper skivor istället för att ladda ned, de som kommer fram och hälsar och ber om få ta ett kort.



Sedan finns de sådana fanns som tror att de är fans, fast de egentligen bara är hemska stalkers som försämrar artistens liv på olika vis. Fans som skickar hotbrev, fans som klänger sig på och inte förstår vad privatliv är. De som tror att de får göra vad som helst, bara för att de är fans och glömmer bort att även artister/ andra kändisar är människor de också.



Den/de som kommenterat illa om din tatuering är antagligen en sådan. En omogen skitunge som är avundsjuk på din tatuering :) Bara och strunta i, men hemskt synd att det finns folk som skriver saker bara för att såra.. Helt i onödan.

2010-03-12 @ 00:27:34
Postat av: Madeilene

Nette: ja men precis.. jag är absolut en av de första :) Jag tror inte den som skrev de negativa inläggen är direkt mogen. Och jag bryr mig inte om de tycker den är fin eller inte, för jag gillar den och det är huvudsaken. Egentligen borde jag inte ta åt mig när någon säger att jag inte respekterar ola heller för JAG och OLA vet att jag gör det och det är också huvudsaken.. men man blir bara så himla less haha..'



tack för din fina kommentar iaf :)

2010-03-12 @ 12:54:51
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: janni

Alltså, du ska inte ta åt dig. Jag vet att det är svårt men försök! Låt folk tro att du gjort tatueringen för att det är Ola som skrivit låten, det viktiga är att DU vet att det inte är därför. Även om det hade varit därför så hade det varit upp till dig. Så lyssna inte på alla avundsjuka jävlar. Du vet att det är dom som är avundsjuka, inte du som gjort något fel. Men även om folk är avundsjuka så har dom ingen rätt att säga elaka saker för det!



Hoppas allt är bra med dig och bebisen. Vet ni vilket kön det är än? :)

2010-03-22 @ 19:21:01
URL: http://jannifyhr.wordpress.com


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0