Årets första glassnyheter

Soligt och fint är det idag och här hemma är det 8 plusgrader fast solen inte ligger på just för tillfället. Galet skönt men snacka om ovant då det vart snöoväder och blåsigt de senaste veckorna/månaderna så plusgrader känns som rena sommaren haha. Jag och Fredde testade därför också två nyheter hos GBglass-familjen och jag testade Magnum Temptation Fruit och Fredde provade Magnum Gold.


Magnum Temptation Fruit är en vaniljglass med tranbärssås, tranbärsbitar och chokladbitar med chokladöverdrag. Jag tycker den smakade fräscht och kommer absolut köpas igen mot sommaren.

Jag hittar tyvärr ingen bild på Magnum Gold (man kommer inte in på gb's hemsida just nu) men det var en vaniljglass med kolasås med chokladöverdrag som även var färgad i gult/guld. Smakade kola och lite kaffesmak sådär. Väldigt god den också men gillar man inte kola så är detta ingen glass för dig eftersom det blev lite för mycket kolasmak mot slutet av glassen.

Postat av: Gotthard Kakkaluffa

Inte äta massa glass maddelenno! Inte bra för dej säger Gotthard!

2010-03-08 @ 13:44:59
Postat av: Alexandra

blir ju assugen på glass:P

2010-03-08 @ 14:26:16
URL: http://vadfanskajagheta.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0