Boyen är annorlunda


Min underbara hund känner nog på sig att det snart kommer hända något som inte hänt här förr. Han har nämligen ändrat sig lite.

* Han har alltid skällt om det vart någon på dörren och det klandrar jag honom inte för , han vill ju bara skydda sitt hem haha. Nu har han dock börjat skälla om han hör en bil utanför på vägen eller om han bara hör mig eller Fredde på övervåningen. Han har alltså blivit mer "vaktig" av sig. Det är bara jobbigt nu måste jag säga haha. Att han skäller mer men det försvinner kanske.

* Han har kunnat vila i hallen vid entrédörren men nu sover han alltid så att han ser mig. Helst bredvid mig också så att han har extra koll. På nätterna sover han under sängen på min sänghalva och byter jag (som jag brukar göra när Fredde jobbar förmiddag) så byter även Boyen sidohalva hehe

* Han har dessutom blivit gosigare. Han sover längre i sängen med oss på nätterna, han hoppar upp i soffan och vill gosa på kvällarna och han har börjat gått närmare oss hela tiden.

* När jag packade BB-väskan följde han med i varje rum när jag hämtade saker och han sitter och tittar på vad jag gör och gjorde.



som sagt, småsaker som ni säkert inte skulle märka av kanske men som jag märker tydligt hehe. Han känner nog av att det är dags snart som sagt hehe. 


min sötnos :)


Postat av: emma

okei..nä hoppas för din skull du inte behöver de.. är glad att Liam kom när han kom men hade väntat mej att han skulle komma tidigare en han kom.. hade väldiga förverkar sen vecka 36.. var uppe flera nätter o vandrde omkring hade ont m.m var jättejobbigt.hundarna känner helt klartpå sej =)

2010-06-15 @ 17:45:58
URL: http://emmadendar.blogg.se/
Postat av: angelica

naw vad gulligt :) och söt hund <3

2010-06-16 @ 20:02:04
Postat av: Madeilene

Angelica: hehe tack :)

2010-06-16 @ 21:06:22
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Linda

Gullpluppen dååååå :)

Ja det är bra att han vaktar dig ;) hihihhi

2010-06-16 @ 22:51:44
URL: http://lindawik.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0