Uppdatering


Nu har mamma åkt hem och hela dagen idag har jag haft fullt upp. Jag och mamma åkte till Stocka en sväng och fikade ute på skäret. Otroligt härligt väder var det hehe. Sen åkte vi till moster och hälsade på. När vi kom hem fick man ta jobbet som barnvakt åt Andrea. Söt hon är haha :)

Nu har man precis svarat på lite kommentarer och så tänkte jag passa på att skriva lite här så ni vet att jag inte åkt in på förlossningen än ( buhuu) haha :P

har så mkt tankar om förlossningen och graviditeten i övrigt som jag skulle vilja skriva av mig men jag vet inte om det är så roligt för er att läsa haha. Det kommer mest bli massa klagomål (a) men samtidigt är det en del av hur jag känner och har det just nu också. Får se hur jag gör :)

Postat av: Lisa

Självklart ska du skriva av dig. Man ska alltid göra det för det känns bättre sen. Det är tungt de sista veckorna och det är mycket som snurrar i ens huvud. Jag svarar gärna på några om du vill.

LISA

2010-06-29 @ 17:54:09
Postat av: Madeilene

Lisa: ja nu känns de lite bättre haha, även fast jag vet att ingen direkt kommer kunna svara på det jag har skrivit haha. Är det något du vet som jag skrivit nu får du gärna kommentera det :)

2010-06-29 @ 18:20:59
URL: http://justmadde.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0