överskattad energiförmåga

kom hem från skolan för ungefär en timme sedan. Skönt som fan kan jag meddela. Jag pallar nog inget mer nu denna vecka. Att gå idag har vart väldigt påfrestande för kroppen. Jag har ont i fötterna, huvudvärk, trött och jag har noll koncentrationsförmåga känner jag. Dock var det skönt att komma iväg idag, dels för att prova åka och sen för att jag fick tillbaka massa uppgifter och jag fick en hel del redovisat.

Nu har jag två dagar kvar (1 ½) men jag vet inte om jag orkar åka. Ska se hur det känns ikväll. Måste faktiskt tänka på att bebis kan kika ut när som helst. Enloge (stavning?) till de som pallat åka ner till gävle en hel vecka och gått hela veckan fast att de vart höggravida. Det pallar verkligen inte jag haha.

Nu ska jag åka och handla så det finns frukost imorgon sen soooooova. Eller ja, powernap!
kram och hej på er

Postat av: angelica

usch då , hoppas du blir bättre snart!

2010-06-07 @ 18:01:53
Postat av: Madeilene

Angelica: tack så mkt :)

2010-06-07 @ 20:40:52
URL: http://justmadde.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0