no powernap!

Tror ni jag har tagit en powernap? ehm nej.. jag har gjort allt annat känns det som haha. Dock skolsaker. JAg har mejlat lärarna om min sits inför de kommande dagarna så de vet om det (de visste de redan innan men nu var mer slutgiltigt...) jag har läst malins text och opponerat på den och skickat till henne och lärarna, jag har läst och opponerat på grupparbetet tills imorgon som vi skulle göra också. JAg är därmed klar med alla skoluppgifter för denna terminen vilket känns..... UNDERBART ! !  !

jag vill också skryta lite med att jag klarade tentan.. fick 8/10 vilket jag är helnöjd med eftersom jag vet precis nu vad det var jag missade och när jag såg frågorna tänkte jag att jag var körd haha. Man måste lita mer på sig själv har jag märkt hehe :P

Postat av: angelica

grattis för du klarade tentan:D

2010-06-07 @ 21:13:58
Postat av: Madeilene

Angelica: tack tack :D det känns bra att den är avklarad nu hehehe

2010-06-08 @ 14:45:56
URL: http://justmadde.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0