Mina s.k planer

Jag som hade så stora planer.. när jag får sommarlov ska jag göra det och det och det. Vad gör jag då? sitter vid datorn eller sover typ haha. Jag orkar inte göra så mkt annat och det suger. Jag vill inte köra så mkt bil längre så jag gör inte det, jag försöker plocka undan lite varje dag här så att det håller sig städat tills bebis är ute (eller tills att jag mår "bra" igen) jag har tuuuusen böcker som ligger och väntar på mig men tror ni jag läser någon? ehm nej haha.


Docka är på bete nu också så hon har semester hon med. Kollar till henne varje dag men det är inge direkt action i stallet för min del längre heller, vilket också suger haha

aja.. bara ta det lungt och se vad som händer :) imorgon vet jag lite mer vad mina närmsta planer blir haha.

Postat av: Sara Eriksson

Vad är Docks för ras? Själv har jag en islänning på 2 år.



sv: Jo nog hittade jag lite grejer allt, gick åt alldeles för mycket pengar känns de som :)

Självklart åkte de ner lite grejer till Klara också.. Men det gör inget:)

2010-06-10 @ 22:06:17
URL: http://saraerixon.bloggplatsen.se
Postat av: emma

vet att det är tråkigt i slutet när man nästan inget orkar göra. men passa på och göra sånt du inte tror du hinner en..Läs bra böker.. se film. =) skönt att docka e på betet i alla fall=)Tiden kommer gå fort=) kram

2010-06-11 @ 06:56:54
URL: http://emmadendar.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0