Läsning

JAg har precis köpt två svenska pocketböcker av True Blood som jag hittade på ica maxi. Nu när jag var inne på cdon.com såg jag att de hade ett erbjudande som jag önskade jag hade sett tidigare haha. Det är nämligen de tre första böckerna översatta till svenska, i snyggare omslag dessutom ;)

  

Böckerna kostar 49 kronor styck eller alla tre för 119 kronor. :) Ett kap med andra ord för den som inte vill köpa de engelska och läsa dem.

Postat av: Marta

sv:Thank you for answer :)

I have a special book and cds to learn swedish, I know new words when I read your blogg or Olas blogg and so on :) I think swedish is very cool, I'm going to learn it as much as I can this holiday, because now it's school time so I haven't much free time.



Hugs Marta

2010-06-06 @ 21:19:40
URL: http://paradisewillwait.blogspot.com
Postat av: Katja

Men åh finns dom böckerna nu, som jag längtat o väntat.. :o) Måste be gubben titta till de där..



Pst, bebischans blir det idag ifall ett embryo klarar upptining förståss.. de kritiska.. har tre i frysen!



Det är inte långt till stället där jag ska skriva upp, 5-6 kilometer, men man ringer väl egentligen in? :O)

2010-06-07 @ 07:33:54
URL: http://smultronduvan.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0