Dagens planer

* Betala räkningar (check)

* Städa lite ( )

* Besöka barnmorskan (  )

* Mamma kommer på besök (  )



Idag blir det en lugn dag. Betalade just räkningar så det känns skönt att de är avklarade även denna månad haha. Fint väder är det ute så när jag har damsugat ska jag sätta mig ute i solen en sväng tänkte jag. I eftermiddag är det dags för ett besök hos barnmorskan igen då och sen på vägen hem ska vi plocka upp mamma som ska sova här idag. Blir alltså en lugn dag vad jag vet :)




återkommer såklart med info från BM sen :)

Postat av: Malin, 22 år Gravid v39

Meeeeen fuuuusk, ja jag vill också ha nu nu nu :P

2010-06-28 @ 15:08:35
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Madeleine

hoppas de går bra hos bm och att lilla tjejen eller killen kommer ut snart ! :) har ni kommit på nå namnförslag än? kramkram

2010-06-28 @ 15:59:51
URL: http://blogg.veckorevyn.com/beckis/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0