svar på kommentar :)

Linda A (I klassen) om jag lever...:
Prova att köpa minifom droppar på apoteket. De förvarar dem bakom disk så du måste fråga efter dem. De kostar 109 kr men är värt varenda krona om de funkar!! Jag hade såna till Vanessa och har även nu till Juliette. Det är värt att testa, lillkillen kanske har massa luftbubblor i magen som gör att han får ont = kan inte sova.

Kram!!



sv: Jag har redan köpt sådanna droppar och har gett honom det i lite över en vecka nu. De hjälper honom absolut men ibland skruvar han på sig ändå. Han fiser dock mkt och skiter bra så det kan lika gärna vara värmen som gör att han sover dåligt nu. Ute i vagnen sover han hur bra som helst :) Men tack ändå för tipset, jag hade kunnat missat de liksom ;)

kram kram


Postat av: Linda A (I klassen)

Okej :) Om inte minifom skulle hjälpa finns det semperdroppar att köpa på apoteket också. Har dock inte testat dem. Ville tipsa bara :) Kram!!

2010-07-22 @ 10:44:50
URL: http://vanessaskablistorasyster.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0