Promenader

Jag har blivit promenadnarkoman tror jag haha. Jag vill promenera hela dagarna. Jag är rädd att den lilla djävulen på min axel som säger att jag är för fet har kommit tillbaka igen :/ Jag tänker hela tiden på vad jag äter nu och jag försöker motionera hela tiden haa. Dock händer inte ett skit på vågen. Får se om det gör det eller om jag har ännu svårare för att gå ner nu.

Jag försöker iaf... hehe


Sofia & Tindra och Linda & Andrea ute på skäret.



Boyen hade med sig en hundkompis idag. Sofias hund Silva


Lilleman sov hela promenaden hehe


Igår åkte jag och syrran och barnen ner till Sofia och Tindra för att gå en promenad. Vi gick över en timme runt Stocka. Mycket mycket skönt var det och trevligt att gå runt där man bott hela uppväxten :)

Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

GOD MORGON! :) Har du sovit gott?

2010-07-28 @ 12:00:30
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Ebbasmamma

Gud vad mysigt med promenader :)

Men de är sjukt tråkigt å gå själv!!!

2010-07-28 @ 12:13:50
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: Sara F

Extrakilona kommer snart att försvinna av sig själv om du fortfarande ammar :) Dock tar det lite tid, men om någon månad så.

Vad han har blivit fin, Kevin. Riktiga go-kinder! Hoppas ni mår bra :)

2010-07-29 @ 07:15:33
Postat av: Madeilene

Sara: Jag har bara 1 kilo kvar drygt att gå ner av graviditetskilona. Jag antar att det är mjölken och lite extra fett på magen hehe. Men jag har ju 15 kilo övervikt på det som jag vill ha bort hehe

2010-07-29 @ 10:38:14
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: C

Bilderna är tagna i tisdags va? Tror jag åkte förbi er med glassbilen nämligen, var 3 som var ute med barnvagnar där då =P

2010-07-30 @ 14:50:44
Postat av: Madeilene

C: hehe jaha var det du som körde den? haha. jo de var vi det ;)

2010-07-30 @ 17:27:17
URL: http://justmadde.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0