booooring

Jag har dödstråkigt :( Fredde är på fest med jobbet och syrran är inte här fast hon skulle och alla jobbar. Jag känner dessutom att jag inte vill åka någonstans själv ifall att det blir värre med värkarna. Under senaste timmen har jag haft 4 riktigt stora värkar som gjort ont och så men sen har de bara vart små sammandragningar. Inget att komma med alltså.

Därför är det bara att sitta hemma och typ.. göra ingenting?! TRÅÅÅÅKIGT !! När det är sånt fint väder ute vill jag också bada eller ligga på en strand eller gå i affärer eller ngt.. inte sitta hemma alldeles själv. blä :P


Postat av: Pyttianna

Förstår att du har tråkigt, fint väder och allt med! hoppas att det sätter igång på riktigt snart då! Jagskall hålla mina tummar och tår!!!



De var jätte söta, gött när man kan fynda lite! Jag får helt enkelt ta och kika på HM om jag hittar något liknande! :)

Tack så mkt och ja, visst känns det overkliget med alla bebissaker överallt. Nu längtar man så innerligt tills han kommer ut så man kan använda alla grejerna!



Kram kram

2010-07-02 @ 15:49:23
URL: http://www.pyttianna.se
Postat av: Linda

Jag sa aldrig att jag skulle komma!!!! =P

2010-07-03 @ 17:16:33
URL: http://lindawik.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0