Ut med julen och ridning

Igår var det söndag och jag orkade typ inte med datorn något mer efter sista blogginlägget hehe. Idag har jag städat lite granna.. Ska plocka bort julen (nej jag har inte hunnit det ännu pga jobb och vart borta på fester och lite sådant..) men jag ser inte fram emot att byta alla gardiner. Fan jag hatar att byta gardiner. Någon frivillig på det?!

Jag och Erica red både igår och idag. Känns skönt att komma upp i sadeln igen, dock kommer det bli problem att ta sig ner snart för magen är lite ivägen för sadeln på väg ner redan nu, hur fan ska det bli sen? hahaha. Imorgon lutar det åt en morgonritt vilket kan bli intressant. Tidiga mornar har aldrig varit min grej men men, skönt att ha hela dagen "fri" sen. Erica har börjat rida Tuzze vilket är skönt för då har jag en stall- och ridkompis med mig nu. Trevligt värre :)

Nej nu måste jag försöka tänka på någon middag, börjar bli hungrig :P


och ja, förlåt för lite bilder men fan, inspirationen är lost haha

Postat av: ~Sara~

Jag tycker det är kul att byta gardiner. =) Trevlig förvandling liksom!

Dammsuga och skura däremot kan jag klara mig utan. =P

2010-01-19 @ 12:02:25
URL: http://sarasyttre.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0