Torsdag

Hello!

Känns som gårdagen liksom flög förbi så snabbt som att den aldrig ens existerade. Först jobbade jag på förskolan till 3 och sen åkte jag lite lastbil med Fredde. Kallt som sjutton var det ute så det var skönt med lite värme i hytten ska ni veta. Sen började jag må skit rent ut sagt. Mådde illa och hade huvudvärk så jag gick och lade mig och sov i typ 3 timmar innan Fredde väckte mig. Kollade lite på tv och sen gick jag och la mig igen. Hade fortfarande huvudvärk då och en alvedon hjälpte såklart inte (som annars ALLTID hjälper )Vaknade imorse med lite huvudvärk också. Tror det kan ha att göra med att järnhalten i mitt blod börjar bli för lågt. Då kan man bli trött, få ont i huvudet och bli allmänt slapp. Köpte därför massa persilja idag och ska äta mer leverpastej hehe.

Ikväll har jag nattning av hästarna vilket jag inte ser fram emot. Kallt som fan är det ute.. brrr men det är väl bara att bita ihop :D

Vad gör ni idag då? är det något bra på tv?

Postat av: Linda

haah ne, om ni hade gjort er av med pissruskorna så hade jag velat haft huset ;P

2010-01-14 @ 19:56:31
URL: http://lindawik.blogg.se/
Postat av: Jessica

ja, men jkag kände absolut ingenting innan väcka 23, och de var Jonas som kände på utsidan i vecka 27, inte jag, haha. Och Tuva var alltid lugn i magen, hade aldrig nå problem med sömnen och hon sparkade så sällan så de var enbart jag och jonas som fick känna, haha.



Köp järntabletter på apoteket. Dom kommer sähga åt dej att göra det ändå. Jag tror jag tog en tablett, haha, hade ändå ing problem så de gjorde inget på BM att jag inte kom ihåg dom.

2010-01-14 @ 23:17:21
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0