Tjejkväll och dildoparty

Igår  var jag som sagt hos Janeth (min klasskompis) tillsammans med mina andra studiekamrater på en liten tjejkväll med god mat och massa skratt även denna kvällen :) Janeth hade gjort en otroligt god thaigryta med ris och jag kunde äta hur mycket som helst. Typiskt att magsäcken är liten nu -.- haha.

Sen kom Erica och hade ett dildoparty med oss vilket var lika kul som alltid ;) hehe. Det är faktiskt inte bara dildos och sexsnack som många kanske tror. Det är lika gärna skämtleksaker som shotsglasen ovan, massageoljor som självförsvar :)

Nu ska jag göra mig klar för en ridtur med Erica :) Vi hörs väl senare sötnosar


Postat av: Madde

Vilka roliga glas! :D

2010-01-17 @ 15:02:09
URL: http://tras.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0