Söndag

Idag är det söndag vilket ska vara en vilodag. Jag har gjort allt annat än vilat haha. Jag har städat och fixat i hela huset. Har varit otroligt rastlös idag vilket har gjort att huset skiner istället. Inte klagar Fredde iaf ;)

Jag shoppade även hem lite nytt från jotex idag. Lite prydnadsväxter som ska hänga i hallen och nya sängkläder bland annat. Jag har även kikat omkring efter ny säng men hittar ingen bra och billig. Antingen är de svindyra eller skitfula. Något tips? :)

Annars längtar jag bara tills imorgon :) Ultraljud ni vet, har längtat i två månader på att få se våran lillskit i magen. Äntligen får man förhoppningsvis höra att allt är okej.

Postat av: Emilia

Kolla på ikea. vi köpte våran där med bäddmadrass och sängram för under 10papp :) Är väldigt nöjd med den!

2010-01-31 @ 19:07:28
Postat av: Madeilene

Emilia: tack för tipset, har kikat där en del men inte riktigt fastnat för någon haha

2010-01-31 @ 19:11:27
URL: http://justmadde.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0