Skrivuppgift..Done!

och DÄÄÄR blev jag klar med skrivuppgiften :) Ska kollas igenom noga en gång bara för eventuella stavfel och felciterat och  sådär men texten är där och det blev 10 sidor med 8 sidor text. Precis som det skulle vara :D

Postat av: tobbe

Hej! Tobbe har börjat blogga igen! Bloggen kommer handla om pappakänslan hur det är att bli pappa!

Anledningen till varför jag slutade var att det kom upp vissa saker som jag ej kan nämna här, men det var också för min kamera gick sönder. Men nu är man på fötterna igen =) Ta en titt om du vill!

2010-01-08 @ 16:51:25
URL: http://tobiasbloggen.blogg.se/
Postat av: Anonym

visste inte? skrivit ju på facebook! vi är ju vänner där ^^ du ska också få barn. grattis^=)

2010-01-08 @ 17:46:36
Postat av: tobbe

hehe, men jag skrev faktiskt så att det syndes på första sidan på facebook ;)

2010-01-09 @ 00:31:57
URL: http://tobiasbloggen.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0