Senaste läst


Nu har jag läst ut boken "När kalla nätter plågar mig med minnen av hur det var". Jessica Anderssons självbiografi. Boken handlar om hennes uppväxt med alkoholiserad mamma och boende på olika fosterhem. Jag hade ingen aning om att hon hade denna uppväxten och jag ser upp till henne nu. Att hon lyckas komma dit hon är trots denna uppväxt och att hon aldrig visat det i media på något sätt.

Boken var lättläst då den inte hade några kapitel utan ett "kapitel" kunde ibland bara vara två sidor. Den hade inte så många sidor och den var som sagt gripande så man ville bara fortsätta läsa.

Postat av: lolla

halloj

spännande med ultraljud...

Tack för tips om bra lättläst bok,skönt att läsa såna böcker ibland.

ha det gott

lolla

2010-02-01 @ 09:17:48
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: Malin Viklund

Jag har oxå tänkt köpa den boken. Så fort den kom ut ville jag ha den. Tycker om att läsa om självbiografier m.m. kram

2010-02-01 @ 23:04:35
URL: http://viklundmalin.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0